Friday 23 September 2011

Ako uštrikovať ponožku - 5.časť - Zužovanie pri palci a zošitie špičky


Hurá, posledná časť. V tomto videu si ukážeme ako sa zužuje pri palci. 





V poslednom videu som sa vám snažila vysvetliť ako spojiť očká dokopy, aby nebolo vidieť, že sú zošívané, ale aby vyzerali uštrikované. Akoby sa nikdy nikde nezošívalo. V angličtine sa tento trik volá kitchener stitch.
Ospravedlňujem sa za kvalitu videí, snažila som sa mať čo najviac svetla, aby boli zreteľné, ale tu v Anglicku si moc so slnkom nenavyberám. J Takže prikladám link na lepšie video s anglickým znením, tu si kliknite.
Dúfam, že je všetko zreteľné a zrozumiteľné. Ak máte problém, napíšte mi správu.


V nasledujúcich častiach by som sa rada venovala základom štrikovania svetra, rukavíc a taktiež rôznych druhov vzorov, o ktoré ma poprosila čitateľka Deniska. Keďže mi však začína škola, neviem zaručiť, kedy sa k štrikovaniu dostanem.

No comments: